Taggad

Godmorgon på er alla ! 
Jag gick upp med tuppen jag . Ja , klockan ringde 5 och då var det bara att dra sig upp . Omg , var så himla trött men ska bli så sjukt kul med tävling :D 

Iallafall då så gick jag och gav Putte morgon fodret och höet så fort jag klev upp . Släppte även ut de andra små tjejerna när dom tagit på sig täcken , ätit upp sin frukost osv . 

Sedan mockade jag åt Sanni och Bea och ställde Putte på gången så han också fick mockat och rent , stallsysslor gjorda . Check ! 

Nu står Lill prinsen (Putte) i sin Box och käkar lite hö och står o myser lite. Gullisen <3 tack till alla som hälsat oss lycka til idag <3 

Nu ska jag ut och fixa det sista ! 
Packning av hö , vattenhink och lite av min egen tävlingsutrustning då puttes redan är packad och smörjd . 
Ätit frukost och sådär också :)

Nu hinner jag inte blogga mer . 

Puss ! <3 



<3 <3 <3












Kör hårt nu vännen:) <3

2014-02-22 // 09:36:28

Kör hårt nu vännen:) <3

2014-02-22 // 09:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback