Hissar & Dissar - läderbalsam


Kan börja med en diss - 

Detta läderbalsam från hööks . 
Gör för det första inte lädret mjukt för 5 öre. Alltså det är ju billigt och så, men nja... Jag gillade det i början men har märkt att det bara är som nått klet man här på utan att det gör lädret mjukt . Självklart , mjukt för stunden men efter ett tag så blir det som hårt igen , vilket är lite synd ...

Priset ligger runt 60kr 




Till hissen då - 

Det är detta läderbalsamet från Absorbine i HorseMan's one step kollektionen . 
Går att köpa på trav shopen i bergsåker. Alltså detta är amazing ! 
Mitt favorit , då jag provat väldigt väldigt många . Själva balsamet är vitt och "kladdar" inte . Och lädret håller sig mjukt . Vad är annars vitsen med att he på ? Det gör även lädret sjukt glansigt och fint !

Priset ligger runt 140kr 




Detta var självklart mina åsikter . Släng gärna in en kommentar ! 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback