Morning

Jag klev upp ca kl. 6. 
Klädde på mig stallkläder och gick ut i stallet. Sedan så tog jag av alla hästarna sina pyjamaser och tog på dom ute täcken . Sedan fick dom gå ut ! 
Dom äter ju sin frukost ute . 

Sedan mockade jag åt alla :)! 
Skönt att ha det gjort innan dagen ens börjat ! 
Men vatten fyllning , hö , föder osv fixas när jag kommer hem . Även Sanni ska ridas idag ! Kul :D längtaaar . 
Blir nog en tur i ridhuset eller en liten ute tur i skogen . 

Nu är jag i skolan , har haft tyska och ska snart ha svenska. Vi sitter just nu nere i cafeterian . Mysigt ! Varm oboy <3

Bloggar mer när jag kommer hem ! 


Trött tjej imorse <3 



Sötan <3 trött och låg och sov imorse när jag kom . Fick gå in i boxen och dra upp na ! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback